جدیدترینپربازدیدترینتصادفی

دانلود آهنگ متین رفیعیان به نام مومن

82172 بازدید

دانلود آهنگ جدید متین رفیعیان به نام مومن

Download New Music Matin Rafieian Called Momen

متن آهنگ مومن متین رفیعیان

رفتنت مثل یه خواب
سوی چشمام و گرفت
باورام و تیره کرد
اعتقادام رو گرفت

من که مومن تو بودم
منو رنجوندی، شکوندی
تو یقین و اعتماد و
باز به کفر و شک رسوندی

آهنگ متین رفیعان به نام مومن

رفتی و با رفتن تو
پر شدم از حرف مردم
چشم من مثل یه دریا
پر شد از موج و تلاطم

رفتی و به خاطر تو
زخمیه زخم زبونم
برف طعنه س روی موهام
پیر شدم گرچه جوونم

من که مومن تو بودم
منو رنجوندی، شکوندی
تو یقین و اعتماد و
باز به کفر و شک رسوندی

توضیح:

با سلام به همه‌ی دوستداران موسیقی ایرانی! امروز با افتخار و خوشحالی، آهنگ فوق‌العاده “مومن” از هنرمند محبوب متین رفیعیان را برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم. این آهنگ با ملودی‌هایی شنیدنی و شعری پر از احساس، یک تجربه‌ی جذاب و خاص از جهان موسیقی ایرانی برای شما به ارمغان می‌آورد.

رمانتیک و احساسی: “مومن” یکی از آثار برجسته متین رفیعیان است که با صدای دلنشین و معنوی او، شما را به دنیایی از عشق و ایمان می‌برد. این آهنگ با شعری زیبا و موسیقی دلنشین، هر آنچه که در زندگی می‌خواهید، را به شما هدیه می‌دهد.

دعوت به تجربه: ما از شما دعوت می‌کنیم تا این اثر زیبا و احساسی را از سایت ما با عنوان ایران موزیک دانلود کنید و لحظاتی پر از شگفتی و لذت را تجربه کنید. این آهنگ را با دوستان و خانواده‌تان به اشتراک بگذارید تا همه از این تجربه شگفت‌انگیز لذت ببرند.

نقد و بررسی: در صورت تمایل به معرفی این آهنگ و انتقادات و نظرات شما، ما همواره در دسترس هستیم. نظرات شما برای ما بسیار ارزشمند است و به ما کمک می‌کند تا بهبود‌های لازم را اعمال کنیم.

پایان: با آهنگ “مومن” از متین رفیعیان، به یک سفر جذاب و احساسی در دنیای موسیقی ایرانی خوش آمدید. همین حالا به سایت ایران موزیک مراجعه کنید و این آهنگ فوق‌العاده را با کیفیت بالا دانلود کنید و لذت ببرید.

لینک کوتاه آهنگ متین رفیعیان به نام مومن

آخرین موزیک های متین رفیعیان