جدیدترینپربازدیدترینتصادفی

دانلود آهنگ رضا یزدانی به نام چلچراغ

102043 بازدید

دانلود آهنگ جدید رضا یزدانی به نام چلچراغ

Download New Music Reza Yazdani Called Chelcheragh

رضا یزدانی - چلچراغ

متن آهنگ چلچراغ رضا یزدانی

چیزی ندیدم جز خودت وقتی رسیدم به خودم
بین تمام آدما چرا شبیه تو شدم
تو آسمون چشم تو پرنده ای آزاد بود
غیر صدای خنده هات هرچی شنیدم باد بود
با تو توی تنهاییام یک چلچراغ روشنه روشنه
از لحظه ای که دیدمت یک شاخه سوسن با منه
تو جریان داری که من نبضم هنوزم میزنه

آهنگ رضا یزدانی به نام چلچراغ

تو بستر دقیقه ها بغضی شکست و آب شد
تر شد کویر گونه هام وقتی دلت بی تاب شد
تو آخرین دقایق صبرم تورو بهم داد
وقتی بریده بودم عشق اتفاق افتاد
با تو توی تنهاییام یک چلچراغ روشنه روشنه
از لحظه ای که دیدمت یک شاخه سوسن با منه
تو جریان داری که من نبضم هنوزم میزنه

.

توضیح:

آهنگ “چلچراغ” اثری جذاب و پر احساس از خواننده محبوب رضا یزدانی است که با ملودی‌های خاص و شعری عاشقانه، دل‌های شنوندگان را به دنیایی از احساسات و عشق می‌برد. این آهنگ نه تنها یک اثر موسیقی است، بلکه یک داستان عاشقانه است که در آن هر نت و هر کلمه، بیانگر احساسات عمیق و بیان‌ناپذیری است.

با گوش دادن به “چلچراغ”، شما به دنیایی از عشق، شور، و شعف خواهید رفت. این آهنگ می‌تواند شما را به یاد لحظات شیرین عشق و عاطفه بیاورد یا شما را با دلنوشته‌های خود در مورد زندگی و عشق به فکر فرو برد. هر کدام از ما از یک نگاه متفاوت به موسیقی نگاه می‌کنیم ولی “چلچراغ” می‌تواند همه را به دنیایی از احساسات و تجربیات شخصی ببرد.

با این آهنگ، رضا یزدانی یکبار دیگر نشان می‌دهد که با استعداد و صدایش بی‌نظیر است. او با این اثر، دل‌های شنوندگان را فرا می‌خواند و آن‌ها را به دنیایی از زیبایی و عشق می‌برد. “چلچراغ” نه تنها یک آهنگ است، بلکه یک تجربه است که باید به آن عمیقاً فرو برید و لذت ببرید.

آیا می‌خواهید این تجربه را برای خود تجربه کنید؟ حتماً “چلچراغ” را دانلود کنید و لحظاتی شنیدنی از زیبایی و عشق موسیقی را تجربه کنید. این آهنگ می‌تواند شما را به دنیایی از احساسات و تجربیات متفاوت ببرد و شما را در آن دامان عشق و عاطفه بیندازد.

همچنین، اگر این آهنگ را قبلاً شنیده‌اید، حتماً نظرات و احساسات خود را درباره‌ی آن با ما در کادر نظرات به اشتراک بگذارید تا با هم تجربه‌های خود را به اشتراک بگذاریم و از لحظاتی که با این اثر شگفت‌انگیز موسیقی رقصیده‌ایم، بیشتر بدانیم.

ما منتظر نظرات شما هستیم و امیدواریم که “چلچراغ” برای شما نیز یک تجربه موسیقی بی‌نظیر باشد. پس اکنون لینک دانلود را کلیک کنید و لذت ببرید. به امید شنیدن این شاهکار موسیقی از رضا یزدانی!

لینک کوتاه آهنگ رضا یزدانی به نام چلچراغ

آخرین موزیک های رضا یزدانی