جدیدترینپربازدیدترینتصادفی

دانلود آهنگ امید رادش به نام رویا

82175 بازدید

دانلود آهنگ جدید امید رادش به نام رویا

Download New Music Omid Radesh Called Roya

متن آهنگ رویا امید رادش

جا نمیشه ریشم تو خاکت
اما من صبرم زیاده
میرسم با پای پیاده با غرور
قلب من یه کوره ی خوابه
گاهی اروم گاهی اتش فشانه

آهنگ امید رادش به نام رویا

یه روز میرقصن  باهام ابرا میشم  ستاره

یه پل میبافم از رشته های رویام
طاقت میارم بشه حتی باد و طوفان
میگذرم از همه چاله های تو رام
میسازم با عشق همه ارزوهام

توضیح:

آیا تا به حال به دنبال یک سفر درونی و احساسی بوده‌اید؟ آهنگ “رویا” از امید راد شما را با خود به دنیایی از احساسات و رویاها می‌برد که تا به حال فقط در خواب‌هایتان تجربه کرده‌اید. این آهنگ به شما امکان می‌دهد تا به یک سفر عمیق و غنی درونی بروید و با همه وجودتان، از لحظه‌های زیبا و احساساتی آن لذت ببرید.

زیبایی در هنر:

امید راد با ترکیب موسیقی و کلمات، او یک اثر هنری بی‌نظیر ایجاد کرده که از زیبایی‌های این دنیا و همچنین از احساسات عمیق انسانی الهام می‌گیرد.

دانلود آسان:

برای دانلود آهنگ “رویا” از امید راد و لذت بردن از این تجربه‌ی منحصر به فرد، می‌توانید از لینک دانلود در ایران موزیک استفاده کنید و به سرعت به دنیایی از احساسات و زیبایی وارد شوید

بهترین لحظات:

با شنیدن آهنگ “رویا” از امید راد، شما به بهترین لحظات زندگی خود خواهید رسید و از لحظاتی شاد و پر از احساسات لذت خواهید برد. این آهنگ یک دعوت به سفری عاطفی و عمیق است که شما را به دنیایی از زیبایی و رویاها می‌برد.

امید و تشکر:

با امید راد، به دنیایی از احساسات و زیبایی دعوت شده‌اید. امیدواریم که این آهنگ شما را همانند ما به دنیایی از عشق و احساسات ببرد. با تشکر از حمایت شما از هنرمندان و موسیقی، برای دانلود آهنگ‌های بیشتر و جدیدتر، به سایت ایران موزیک مراجعه کنید.

لینک کوتاه آهنگ امید رادش به نام رویا

آخرین موزیک های امید رادش